fbpx

Digitālais mārketings

Web Apmeklējums

Web apmeklējums attiecas uz datiem, kas tiek sūtīti un saņemti no vietnes apmeklētājiem. Tas ietver visas darbības un aktivitātes, kas notiek, kad lietotāji piekļūst tīmekļa lapām vai citam tiešsaistes saturam. Šeit ir daži galvenie tīmekļa satiksmes komponenti:

Apmeklējumi/Lapu skatījumi: Apmeklējumi norāda uz reizes skaitu, kad lietotāji piekļūst vietnei noteiktā laika periodā. Lapu skatījumi norāda kopējo lapu skaitu, kas tiek apskatīts šajos apmeklējumos. Vairāki lapu skatījumi var notikt vienā apmeklējumā, ja lietotājs navigē caur vairākām lapām vietnē.

Unikālie apmeklētāji: Unikālie apmeklētāji attiecas uz dažādu personu skaitu, kuras apmeklē vietni noteiktā laika periodā. Tas palīdz identificēt kopējo dažādu cilvēku skaitu, kas piekļūst vietnei, neatkarīgi no apmeklējumu skaita.

Nosūtīšanas satiksme: Nosūtīšanas satiksme sastāv no apmeklētājiem, kuri nonāk vietnē, noklikšķinot uz saites citā vietnē. Tā var nākt no meklētājprogrammām, sociālo mediju platformām, citām vietnēm vai tiešsaistes reklāmām.

Organiskā satiksme: Organiskā satiksme ietver apmeklētājus, kuri atrod vietni caur nemaksātām, dabiskām meklēšanas rezultātu programmu rezultātiem. Šie lietotāji atklāj vietni, ievadot attiecīgas meklēšanas vaicājumus meklētājprogrammās, piemēram, Google, Bing vai Yahoo.

Tiešā satiksme: Tiešā satiksme attiecas uz apmeklētājiem, kuri tieši ieraksta vietnes URL savos pārlūkos vai piekļūst tai, izmantojot grāmatzīmi. Šie lietotāji zina par vietni un piekļūst tai tieši, bez jebkāda nosūtīšanas avota.

Sociālo mediju satiksme: Sociālo mediju satiksme pārstāv apmeklētājus, kuri nonāk vietnē, noklikšķinot uz saitēm, kas koplietotas sociālo mediju platformās, piemēram, Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn vai YouTube. Šīs saites var tikt koplietotas organiski vai caur samaksātu reklāmu.

Samaksātā satiksme: Samaksātā satiksme attiecas uz apmeklētājiem, kuri nonāk vietnē, noklikšķinot uz samaksātām reklāmām, piemēram, Google Ads, reklāmām ar attēliem, sponsoriem saturiem vai sociālo mediju reklāmām. Reklamētāji maksā par šiem klikšķiem, lai piesaistītu mērķētu satiksmi savām vietnēm.

Mobilā satiksme: Mobilā satiksme norāda uz apmeklējumu un lapu skatījumu skaitu, ko rada lietotāji, piekļūstot vietnei ar mobilajiem ierīcēm, piemēram, viedtālruņiem vai planšetdatoriem. Ar mobilajām ierīcēm pieaugošās izmantošanas dēļ mobilās satiksmes izsekošana ir kļuvusi būtiska vietnes analītikai.

Atsistīšanās ātrums: Atsistīšanās ātrums mēra procentuālo daļu no apmeklētājiem, kuri pamet vietni pēc vienas lapas apskatīšanas. Augsts atsistīšanās ātrums var norādīt uz trūkstošu iesaistošu saturu vai slikto lietotāja pieredzi.

Konversijas ātrums: Konversijas ātrums pārstāv procentuālo daļu no apmeklētājiem, kuri veic vēlamo darbību, piemēram, veic pirkumu, aizpilda veidlapu, abonē ziņu vēstuli vai lejupielādē failu. Tas mēra vietnes efektivitāti sasniegt savus mērķus.

Šie komponenti kopumā sniedz ieskatu par vietnes veiktspēju, lietotāju uzvedību un vietnes efektivitāti piesaistot un saglabājot apmeklētājus. Tīmekļa satiksmes analīze palīdz vietnes īpašniekiem un mārketinga speciālistiem saprast savu auditoriju, optimizēt saturu un veikt datu pamatotas izvēles, lai uzlabotu savu tiešsaistes klātbūtni.


Neviens ieraksts nav atrasts.