fbpx

Digitālais mārketings

Messenger Mārketings

Īsziņu mārketings attiecas uz praksi, izmantojot ziņošanas lietotnes, piemēram, Facebook Messenger, WhatsApp vai WeChat, kā mārketinga kanālu, lai iesaistītu un sazinātos ar klientiem. Tas izmanto ziņošanas lietotņu popularitāti un plašo izmantošanu, lai komunicētu ar lietotājiem personiskāk un interaktīvāk.

Īsziņu mārketingā parasti ietilpst uzņēmumi un zīmoli, kas izmanto ziņošanas lietotnes, lai sūtītu reklāmas ziņojumus, jaunumus un piedāvājumus tieši saviem klientiem. To var darīt ar automatizētiem tērzēšanas robotiem vai manuāli. Dažas bieži lietotas stratēģijas īsziņu mārketingā ietver:

Tērzēšanas roboti: Daudzi uzņēmumi izmanto tērzēšanas robotus, lai automatizētu sarunas ar klientiem. Tērzēšanas roboti var tikt programmēti, lai sniegtu informāciju, atbildētu uz bieži uzdotiem jautājumiem, palīdzētu veikt pirkumus un piedāvātu personalizētas rekomendācijas. Tie var apkalpot vairākas sarunas vienlaicīgi, piedāvājot mērogojamu risinājumu klientu mijiedarbībai.

Klientu atbalsts: Ziņošanas lietotnes var izmantot kā klientu atbalsta kanālu, ļaujot klientiem uzdot jautājumus, ziņot par problēmām vai meklēt palīdzību tieši, izmantojot ziņošanu. Tas nodrošina ērtu un reāllaika atbalsta pieredzi, uzlabojot klientu apmierinātību.

Izplatīšana un paziņojumi: Uzņēmumi var nosūtīt vērstus ziņojumus, jaunumus vai paziņojumus saviem abonentiem, izmantojot izplatīšanas funkcijas. Tas ļauj tiem ātri un efektīvi sasniegt lielu auditoriju, nodrošinot informāciju par jauniem produktiem, akcijām, pasākumiem vai citiem aktuāliem ziņojumiem.

Potenciālo klientu ģenerēšana: Īsziņu mārketingu var izmantot, lai ģenerētu potenciālos klientus, iegūstot lietotāju informāciju interaktīvās sarunās. Uzņēmumi var izmantot tērzēšanas robotus, lai iegūtu lietotāju datus, piemēram, e-pasta adreses, telefona numurus vai preferences, kuri vēlāk var tikt izmantoti mērķētajiem mārketinga kampaņiem.

Pārdošana un e-komercija: Ziņošanas lietotnes var veicināt pārdošanu, ļaujot uzņēmumiem demonstrēt produktus, sniegt rekomendācijas un ļaut veikt tiešas pirkšanas pašā lietotnē. Sarunas var būt personalizētas, pamatojoties uz lietotāju preferences, padarot iepirkšanās pieredzi interaktīvāku un aizraujošāku.

Svarīgi atzīmēt, ka katram ziņošanas lietotnes ir savs noteikumu un vadlīniju komplekts uzņēmumiem, kas veic īsziņu mārketingu. Uzņēmumiem vajadzētu iepazīties ar šiem vadlīnijumiem, lai nodrošinātu atbilstību un sniegtu pozitīvu lietotāja pieredzi.

Kopumā īsziņu mārketinga piedāvā interaktīvāku un personalizētāku pieeju klientu iesaistei, ļaujot uzņēmumiem izveidot attiecības, sniegt atbalstu un veicināt pārdošanu, izmantojot ziņošanas lietotnes.


Rezultāti 1 - 2 no 2

Facebook messenger mārketings


Facebook Messenger marketing is the use of Facebook ...

Whatsapp messenger mārketings


WhatsApp Messenger marketing refers to the use of WhatsApp ...