fbpx
Google analytics account setup

Google analītikas profila iestatīšana

Array
Product SKU: PTGAAS

Product Info

Google Analytics profila iestatīšana - solis pretim efektīvai tiešsaistes vietnes vai lietotnes uzraudzībai un analīzei. Skatiet, kā to izdarīt soli pa solim un izmantojiet svarīgus analītikas rīkus. Nesanāks pašiem lieciet sarakstā izveidosim.

Drukāt

Google Analytics profila iestatīšana ir svarīgs solis, lai uzraudzītu un analizētu savu vietni vai lietotni tiešsaistē. Šeit ir procesa apraksts, kā iestatīt Google Analytics profilu:

  1. Pierakstieties vai izveidojiet Google Analytics kontu:

    • Ja jums jau ir Google konts, dodieties uz Google Analytics vietni: https://analytics.google.com/ un pierakstieties.
    • Ja jums vēl nav Google konta, izveidojiet vienu, jo tas ir nepieciešams, lai izmantotu Google Analytics.
  2. Pievienojiet jaunu īpašumu (vietni vai lietotni):

    • Kad esat pierakstījušies Google Analytics, noklikšķiniet uz "Pievienot" labajā augšējā stūrī.
    • Atlasiet "Īpašums" un sekojiet norādījumiem, lai pievienotu savu vietni vai lietotni.
  3. Konfigurējiet izsekošanas kodu:

    • Pēc īpašuma pievienošanas jums būs nepieciešams konfigurēt izsekošanas kodu. To varat izdarīt, izmantojot Google Analytics izstrādātāja rīkus vai spraudni savā CMS (Content Management System), piemēram, WordPress.
    • Izsekošanas kods ir svarīgs, lai Google Analytics varētu reģistrēt un uzraudzīt vietnes apmeklējumus.
  4. Pārbaudiet datu savākšanu:

    • Pēc izsekošanas koda ievietošanas uzmanīgi pārbaudiet, vai Google Analytics sāk saņemt datus no jūsu vietnes vai lietotnes.
    • Pārbaudiet, vai dati ir pareizi, un vai tiek reģistrēti apmeklējumi, lapas skatījumi un citas svarīgas analītikas metrikas.
  5. Izveidojiet mērķus un notikumus (ja nepieciešams):

    • Ja vēlaties sekot konkrētiem mērķiem, piemēram, pieteikšanās formas iesniegšanai vai pirkumu veikšanai, izveidojiet mērķus Google Analytics.
    • Notikumu izsekošanai varat izveidot arī pielāgotus notikumus, lai reģistrētu specifiskas darbības jūsu vietnē vai lietotnē.
  6. Konfigurējiet filtrus un segmentus (ja nepieciešams):

    • Filtri un segmenti ļauj jums pielāgot datu analīzi atbilstoši jūsu vajadzībām. Piemēram, jūs varat izveidot filtrus, lai izslēgtu savus darbiniekus no analīzes vai segmentētu apmeklētājus pēc geogrāfiskās atrašanās vietas.
  7. Iestatiet atskaites un analīzes:

    • Kad esat iestatījis savu profilu, jums ir pieejamas dažādas atskaites un analīzes iespējas Google Analytics sadaļā. Jūs varat pielāgot ziņojumus, lai redzētu svarīgākās metrikas un secinājumus par jūsu vietnes vai lietotnes veiksmi.
  8. Izveidojiet e-pasta paziņojumus (ja nepieciešams):

    • Ja vēlaties saņemt regulārus paziņojumus par datiem vai izmaiņām savā vietnē, varat izveidot e-pasta paziņojumus Google Analytics.
  9. Periodiski pārbaudiet un pielāgojiet savu profilu:

    • Lai nodrošinātu precīzas un noderīgas analīzes, periodiski pārbaudiet un pielāgojiet savu Google Analytics profilu atbilstoši jūsu mērķiem un vajadzībām.

Šis ir pamatiski Google Analytics profila iestatīšanas process. Tas ļaus jums uzraudzīt un analizēt svarīgus datus par jūsu vietni vai lietotni, lai veidotu labākus biznesa lēmumus un uzlabotu lietotāja pieredzi.