Kontakti: +371 29 564 547 Info@itmarketing.lv
1. Definējiet savu zīmolu:
2. Iedvesmojoši vārdi:
3. Konkurentu pētījums:
4. Iedvesma:
5. Vārdu spēle un radošums:
6. Izveidojiet sarakstu ar idejām:
7. Pārbaudiet pieejamību:
8. Iegūstiet atsauksmes:
9. Ņemiet vērā paplašināšanos:
10. Emocionālais pievilcīgums: - Nodrošiniet, ka izvēlētais nosaukums un sauklis izsauc vēlamās emocijas vai asociācijas jūsu mērķauditorijā.
11. Testējiet un pilnveidojiet: - Veiciet aptaujas vai fokusa grupas, lai iegūtu atsauksmes no potenciālajiem klientiem. Izmantojiet šīs atsauksmes, lai uzlabotu savas izvēles.
12. Izdarīt galīgo izvēli: - Izvēlieties uzņēmuma nosaukumu un saukli, kas vislabāk atbilst jūsu zīmola identitātei, vērtībām un mērķiem.
13. Aizsargājiet savu zīmolu: - Kad esat izlēmis par nosaukumu, izskatiet iespēju nosaukumu reģistrēt preču zīmei, lai aizsargātu savu zīmola identitāti juridiski.
14. Izveidojiet vizuālo identitāti: - Izveidojiet vizuālo identitāti, kas papildina jūsu uzņēmuma nosaukumu un saukli. Tā ietver logotipus, krāsu shēmas un fontus.
15. Uzsāciet un veiciniet: - Iepazīstiniet savu uzņēmumu ar jauno nosaukumu un saukli un iekļaujiet tos savos mārketinga materiālos un kampaņās.
Atcerieties, ka spēcīga uzņēmuma nosaukuma un saukļa izveidošana prasa laiku un radošumu. Nepiespiesties procesam un esiet gatavi iterēt un veikt korekcijas, lai nodrošinātu, ka jūsu zīmols patiešām rezonē ar jūsu mērķauditoriju.