Kontakti: +371 29 564 547 Info@itmarketing.lv
Zīmola stilu vadlīnis, kas pazīstams arī kā zīmola norādījumi vai zīmola grāmata, ir dokuments, kas apraksta vizuālos un verbālos elementus, kas reprezentē zīmola identitāti. Tas kalpo kā atsauce, lai uzturētu saskaņu un saistību visos zīmola saistītajos materiālos dažādās kanālos un platformās. Šeit ir daži bieži sastopami elementi, ko jūs varētu atrast zīmola stilu vadlīnijā:
Logotipa izmantošana: Norādījumi par zīmola logotipa izmantošanu, iekļaujot pareizo izmēru, attālumu, krāsu variācijas un skaidras telpas prasības. Tas var arī sniegt noteikumus par to, ko nedrīkst darīt ar logotipu, piemēram, deformēt vai mainīt to.
Krāsu palete: Apstiprinātās krāsas zīmolam, parasti norādītas ar Pantone, CMYK, RGB vai heksadecimālajiem kodiem. Stilu vadlīnijā var iekļaut primārās zīmola krāsas, sekundārās krāsas un norādījumus par krāsu izmantošanu dažādos kontekstos.
Tipogrāfija: Norādītie fonti vai rakstu veidi, kas reprezentē zīmola vizuālo identitāti. Stilu vadlīnijā var precizēt primāro fontu virsrakstiem un nosaukumiem, kā arī sekundāros fontus teksta korpusam vai citiem specifiskiem lietojumiem. Tas var arī sniegt norādījumus par fonta izmēriem, svaram un attālumiem.
Attēli un fotogrāfijas: Norādījumi par attēlu izvēli un izmantošanu, kas atbilst zīmola estētikai. Tas var ietvert piemērus par preferētajiem attēlu stiliem, kompozīcijām, filtriem un apstrādi. Tas var arī precizēt jebkādas ierobežojumus attēlu izmantošanai, piemēram, izvairoties no noteiktiem tematiem vai tēmām.
Grafiskie elementi: Norādījumi par grafiskiem elementiem, piemēram, ikonām, rakstiem, tekstūrām vai ilustrācijām, kas ir unikāli zīmolam. Stilu vadlīnija var definēt, kā šie elementi jāpielieto, jākombinē un jāskalē.
Balsis un tonis: Norādījumi par zīmola rakstīšanas stilu, ieskaitot vēlamo valodu, toni un personību. Tas var sniegt piemērus par to, kas ir jādara un kas nav jādara, kā arī konkrētas frāzes vai vārdus, kas jāizmanto vai jāizvairās no tiem.
Piemēru piemēri: Vizuālie piemēri zīmola identitātes pielietojumam dažādos materiālos, piemēram, rakstāmgaldā, iepakojumos, reklāmās, tīmekļa vietnēs, sociālajos tīklos, vai prezentācijās. Šie piemēri demonstrē, kā zīmols jāizskatās un jājūtas dažādos medijos.
Lietošanas norādījumi: Papildu norādījumi par zīmola lietošanu konkrētos kontekstos vai situācijās. Tas var ietvert norādījumus sociālajiem mediju profilam, e-pasta parakstiem, zīmola sadarbībai vai apakšzīmoliem.
Zīmola misija un vērtības: Īss pārskats par zīmola misiju, redzējumu un pamatvērtībām. Šajā sadaļā palīdz nodrošināt, ka visi zīmola materiāli atbilst zīmola kopējam mērķim un ziņojumam.
Zīmola stilu vadlīnijas ir būtiskas, lai uzturētu vienotu un atpazīstamu zīmola identitāti. Tās palīdz dizaineriem, mārketinga speciālistiem un saturu radītājiem pareizi izprast un piemērot zīmola vizuālos un verbālos elementus.