Kontakti: +371 29 564 547 Info@itmarketing.lv
Pirms sākam izstrādāt baneru reklāmu, mēs skaidri nosakām tās mērķi. Vai vēlamies piesaistīt apmeklētājus uz mājaslapu, reklamēt konkrētu produktu, ģenerēt potenciālos klientus vai palielināt zīmola atpazīstamību? Mērķa precizēšana palīdzēs vadīt visu izstrādes procesu.
Katram reklāmas platformai vai mājaslapai ir savas prasības attiecībā uz baneru reklāmu izmēriem un formātiem. Mēs izpētām un ievērojam šīs specifikācijas, lai nodrošinātu, ka mūsu reklāmas tiek pareizi attēlotas.
Baneru reklāmām ir ierobežota vieta, tāpēc svarīgi saglabāt dizainu vienkāršu un īsu. Mēs iekļaujam tikai būtisko informāciju, piemēram, spēcīgu virsrakstu, piesaistošu attēlu un skaidru aicinājumu uz darbību (CTA). Teksts tiek izmantots minimāli, lai efektīvi nodotu ziņojumu.
Mēs izvēlamies piesaistošu attēlu vai grafiku, kas piesaista uzmanību un saskan ar jūsu zīmolu. Augstas kvalitātes, atbilstoši vizuālie materiāli var ievērojami ietekmēt baneru reklāmas efektivitāti.
Mēs izstrādājam skaidru un īsu virsrakstu, kas ātri nodod reklāmas galveno vēstījumu. Izmantojam piesaistošus vārdus un frāzes, lai piesaistītu skatītāja interesi.
Aicinājums uz darbību ir būtisks baneru reklāmas elements. Tas skaidri norāda skatītājam, kādu darbību mēs vēlamies, lai viņi veic, piemēram, "Iepērcies tagad", "Uzzini vairāk" vai "Reģistrējies šodien". Nodrošinām, ka CTA izceļas un ir viegli noklikšķināms.
Saglabājam jūsu zīmola konsekvenci, iekļaujot jūsu logotipu, zīmola krāsas un fontus baneru reklāmas dizainā. Tas palīdz stiprināt zīmola atpazīstamību un uzticamību.
Izvēlamies krāsu shēmu, kas rada kontrastu un padara baneru reklāmu vizuāli pievilcīgu. Izmantojam krāsas, kas papildina viena otru un nodrošina, ka teksts ir viegli salasāms uz fona.
Ņemot vērā mobilo ierīču izplatību, nodrošinām, ka mūsu baneru reklāmas dizains ir draudzīgs mobilajām ierīcēm un reaģējošs. Testējam to dažādās ierīcēs un ekrānu izmēros, lai pārliecinātos, ka tas izskatās labi un funkcionē pareizi.
Pēc baneru reklāmas izveides, mēs to testējam, lai novērtētu tās veiktspēju. Monitorējam galvenos rādītājus, piemēram, klikšķu skaita attiecību (CTR) un konversijas rādītājus. Ja reklāma nesasniedz gaidītos rezultātus, veicam nepieciešamos pielāgojumus un atkārtojam dizainu, lai uzlabotu tā efektivitāti.
Baneru reklāmas efektivitāte ir atkarīga no ziņojuma atbilstības, vizuālo materiālu kvalitātes un no tā, cik labi tas rezonē ar mērķauditoriju. Mēs regulāri analizējam un optimizējam jūsu baneru reklāmas kampaņas, lai sasniegtu vislabākos rezultātus.