Meklētājprogrammu mārketinga (MEM) pakalpojumi attiecas uz stratēģijām un darbībām, ko izmanto digitālā mārketinga aģentūras vai profesionāļi, lai reklamētu vietnes un palielinātu to redzamību meklētājprogrammu rezultātu lapās (SERP). SEM ietver divas galvenās pieejas: meklētājprogrammu optimizāciju (SEO) un apmaksātu reklāmu, ko parasti sauc par maksas par klikšķi (PPC) reklāmu.
Atslēgvārdu izpēte: atbilstošu atslēgvārdu un frāžu noteikšana, ko potenciālie klienti varētu izmantot, lai atrastu produktus vai pakalpojumus.
Lapas optimizācija: vietnes satura, metatagu, virsrakstu, URL un iekšējās saišu struktūras optimizēšana, lai uzlabotu meklētājprogrammu klasifikāciju.
Optimizācija ārpus lapas: augstas kvalitātes atpakaļsaišu izveide, sociālo mediju reklamēšana un tiešsaistes reputācijas pārvaldība, lai uzlabotu vietnes autoritāti.
Satura izveide: saistoša un optimizēta satura, tostarp emuāra ziņu, rakstu un infografiku, izstrāde, lai piesaistītu dabisko trafiku.
Tehniskais SEO: pareizas vietņu indeksēšanas, pārmeklējamības, vietnes ātruma, piemērotības mobilajām ierīcēm un citu tehnisku aspektu nodrošināšana, kas ietekmē ranžēšanu meklēšanā.
Kampaņas stratēģija: mērķtiecīgas pieejas izveide, pamatojoties uz biznesa mērķiem, mērķauditoriju un budžeta sadalījumu.
Atslēgvārdu izpēte: atbilstošo atslēgvārdu noteikšana un mērķtiecīgu reklāmu kopu izveide.
Reklāmu tekstu rakstīšana: saistošas un atbilstošas reklāmas kopijas rakstīšana, kas veicina klikšķus un reklāmguvumus.
Cenu pārvaldība: atslēgvārdu cenu pārvaldība un kampaņas veiktspējas optimizēšana.
Reklāmu testēšana un optimizācija: dažādu reklāmu variantu pārbaude, kampaņas veiktspējas pārraudzība un reklāmu optimizēšana, lai iegūtu labākus rezultātus.
Reklāmguvumu uzskaite un analīze: izsekošanas mehānismu ieviešana, lai novērtētu kampaņas panākumus un veiktu uz datiem balstītu optimizāciju.
Attēlojuma reklāma: vizuāli pievilcīgu reklāmkarogu reklāmu izveide un izvietošana atbilstošās vietnēs un platformās.
Atkārtots mārketings: mērķauditorijas atlase lietotājiem, kuri iepriekš ir apmeklējuši vietni, izmantojot pielāgotas reklāmas, lai veicinātu reklāmguvumus.
Reklāma sociālajos medijos: apmaksātu reklāmu kampaņu vadīšana sociālo mediju platformās, piemēram, Facebook, Instagram, LinkedIn utt.
Analytics un pārskati: kampaņas veiktspējas pārraudzība, datu analīze un regulāru pārskatu sniegšana par galvenajiem rādītājiem.
Meklējot MPM pakalpojumus, ir svarīgi sadarboties ar pieredzējušiem profesionāļiem vai aģentūrām, kas izprot jūsu biznesa mērķus, mērķauditoriju un kuriem ir pierādīta pieredze veiksmīgu MPM kampaņu nodrošināšanā.