Zīmola vizuālais stila ceļvedis ir dokuments, kas izklāsta vizuālos elementus un vadlīnijas, kas nosaka zīmola identitāti. Tas kalpo kā atsauce dizaineriem, mārketinga speciālistiem un citiem ieinteresētajiem, lai nodrošinātu, ka visi vizuālie komunikācijas līdzekļi atbilst zīmola vērtībām, personībai un mērķiem. Lai arī es varu sniegt vispārīgu pamatu zīmola vizuālajam stila ceļvedim, ir svarīgi atzīmēt, ka katram zīmolam var būt savi unikāli prasības un specifikācijas. Šeit ir daži galvenie komponenti, kas jāņem vērā:
Zīmola pārskats: Sniedziet ievadu zīmolam, iekļaujot tā misiju, vērtības un mērķauditoriju. Šis sadaļa veido pamatu vizuālajiem elementiem, kas seko.
Logotipa lietojums: Precizējiet pareizu logotipa lietojumu, iekļaujot variācijas (ja piemērojams), skaidrā telpa, minimālo izmēru un krāsu opcijas. Izklāstiet vadlīnijas pareizai novietošanai, skalēšanai un jebkādiem ierobežojumiem attiecībā uz logotipa maiņu.
Krāsu palete: Definējiet zīmola primāro un sekundāro krāsu paleti, iekļaujot specifiskos krāsu kodus (RGB, CMYK, HEX) gan drukas, gan digitālajiem medijiem. Norādiet primārās krāsas logotipam un citiem svarīgiem elementiem, kā arī sekundārās krāsas atbalstošiem vizuāliem elementiem.
Tipogrāfija: Precizējiet fontus, kas tiks izmantoti vienmērīgi visos zīmola materiālos. Iekļaujiet vadlīnijas virsrakstiem, apakšvirsrakstiem, teksta daļām un jebkuriem konkrētiem tipogrāfiskiem apstrādājumiem vai stiliem. Norādiet fonta izmērus, rindiņu atstarpes un hierarhiju dažādiem teksta elementiem.
Attēli un fotogrāfijas: Definējiet attēlu stilu un veidus, kas atbilst zīmola vizuālajai identitātei. Sniedziet vadlīnijas attēlu izvēlei, apstrādei (piemēram, filtriem vai krāsu korekcijai), kompozīcijai un citiem attiecīgiem apsvērumiem. Ja zīmols izmanto fotogrāfijas, norādiet iecienītos tēmas, objektus un attēlu formātus.
Grafiskie elementi: Identificējiet atkārtojošus grafiskos elementus vai motīvus, kas veicina zīmola vizuālo identitāti, piemēram, rakstus, ikonas, ilustrācijas vai tekstūras. Sniedziet vadlīnijas to izmantošanai, novietošanai un izmēriem.
Izkārtojums un kompozīcija: Izklāstiet principus, lai radītu vizuāli līdzsvarotas un saskaņotas izkārtojuma kompozīcijas. Norādiet režģu sistēmas, murgus un vadlīnijas attālumiem un līdzinājumam. Ņemiet vērā specifiskas vadlīnijas dažāda veida materiāliem, piemēram, drukas materiāliem, digitālajām reklāmām vai sociālo mediju grafikai.
Digitālās vadlīnijas: Sniedziet specifikācijas digitālajiem medijiem, piemēram, tīmekļa vietņu dizainam, sociālo mediju profiliem un digitālajām reklāmām. Iekļaujiet vadlīnijas responsīvajam dizainam, ikonas izmantošanai, pogām un citiem interaktīviem elementiem.
Tonis un balss: Ja attiecīgs, iekļaujiet vadlīnijas attiecībā uz zīmola toni un balsi vizuālajās komunikācijās. Aprakstiet zīmola ziņojumu personību un stilu, nodrošinot saskaņu ar vizuālajiem elementiem.
Piemēri un darbības un nedarbības: Iekļaujiet vizuālus piemērus un praktiskus darbības un nedarbības, lai ilustrētu, kā zīmola vizuālo identitāti pareizi piemērot vai izvairīties no tās nepareizas lietošanas.
Atcerieties, ka zīmola vizuālā stila ceļveža konkrēti saturs un struktūra var atšķirties atkarībā no zīmola nozares, mērķauditorijas un dizaina prasībām. Svarīgi ir pielāgot stila ceļvedi, lai tas atbilstu jūsu zīmola unikālajām vajadzībām un nodrošinātu konsistenci visos zīmola punktos saskares.