Ir pieejami vairāki populāri e-pasta mārketinga pakalpojumi, kas var palīdzēt uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt un automatizēt e-pasta kampaņas. Šeit ir daži labi zināmi e-pasta mārketinga pakalpojumi:
Mailchimp: Mailchimp ir plaši izmantota e-pasta mārketinga platforma, kas piedāvā virkni funkciju, tostarp pielāgojamas e-pasta veidnes, auditorijas segmentāciju, automatizācijas darbplūsmas un detalizētu analīzi.
Pastāvīga saziņa: Pastāvīgā saziņa nodrošina ērti lietojamus e-pasta mārketinga rīkus, kā arī tādas funkcijas kā pielāgojamas veidnes, kontaktu saraksta pārvaldība, sociālo mediju integrācija un notikumu pārvaldība.
ConvertKit: ConvertKit koncentrējas uz e-pasta mārketinga risinājumu nodrošināšanu veidotājiem, emuāru autoriem un mazajiem uzņēmumiem. Tā piedāvā tādas funkcijas kā pielāgojamas veidlapas, automatizācijas kārtulas, abonentu segmentāciju un galvenās lapas izveidi.
AWeber: AWeber ir pazīstams ar savu lietotājam draudzīgo saskarni un piedāvā tādas funkcijas kā e-pasta automatizācija, vilkšanas un nomešanas e-pasta veidotājs, abonentu segmentēšana un analītika. Tas nodrošina arī virkni iepriekš izstrādātu e-pasta veidņu.
GetResponse: GetResponse ir visaptveroša mārketinga platforma, kas ietver e-pasta mārketingu, automatizāciju, galvenās lapas izveidi un tīmekļa semināru mitināšanu. Tā piedāvā tādas funkcijas kā automātiskie atbildētāji, A/B testēšana un uzlabota analītika.
Campaign Monitor: Campaign Monitor nodrošina e-pasta mārketinga rīkus visu lielumu uzņēmumiem. Tā piedāvā tādas funkcijas kā vilkšanas un nomešanas e-pasta veidotājs, segmentēšana, personalizācija, automatizācija un detalizēta atskaite.
Sendinblue: Sendinblue ir visaptveroša mārketinga platforma, kas ietver e-pasta mārketingu, SMS mārketingu un tiešsaistes tērzēšanu. Tā piedāvā tādas funkcijas kā e-pasta automatizācija, darījumu e-pasta ziņojumi, kontaktu segmentēšana un CRM integrācija.
Drip: Drip ir e-pasta mārketinga automatizācijas platforma, kas paredzēta e-komercijas uzņēmumiem. Tas nodrošina tādas funkcijas kā personalizēti produktu ieteikumi, automatizācijas darbplūsmas, segmentēšana un klientu uzvedības izsekošana.
Šie ir tikai daži pieejamo populāro e-pasta mārketinga pakalpojumu piemēri. Katram pakalpojumam ir savas unikālas funkcijas, cenu plāni un mērķauditorija, tāpēc pirms lēmuma pieņemšanas ir svarīgi tos novērtēt, pamatojoties uz jūsu konkrētajām biznesa vajadzībām un budžetu.